مانی ماس واحد برگزیده روز جهانی استاندارد
مانی ماس واحد برگزیده روز جهانی استاندارد

مانی ماس واحد برگزیده روز جهانی استاندارد

مانی ماس در همایش روز جهانی استاندارد سال ۹۶
درهمایشی که در روز پنج شنبه، بیست و هفتم مهرماه سال جاری به مناسبت روز جهانی استاندارد در سالن همایش های تالار احسان شیراز برگزار شد، شرکت شیر پاستوریزه  ارمغان(مانی ماس) به عنوان واحد برگزیده سازمان استاندارد انتخاب گردید و مهندس دیوافکن مدیر بازاریابی شرکت مانی ماس به نمایندگی از مهندس راهنما مدیریت محترم عامل شرکت ، این لوح تقدیر را از دستان مسئولان ارشد استان دریافت نمودند.
همچنین واحد کنترل کیفی مانی ماس موفق شد برای دومین سال پیایی به عنوان واحد نمونه انتخاب گردد و سرکار خانم مریم شکوهی به عنوان مدیر برتر کنترل کیفی سال لوح تقدیر خود را از دستان مقامات کشوری و استانی دریافت نمودند .

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان – مانی ماس که از سال ۱۳۶۶ با همت برادران راهنما در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰۰ متر در شهرستان  فسا با تولید انواع فرآورده های لبنی کار خود را شروع کرده است ، در حال حاضر انواع محصولات لبنی و پودری از قبیل انواع ماست ، شیر پاستوریزه ، کشک ، دوغ ، ماست موسیر ، پنیر خامه ای ، پنیر پروسس ، پنیر سفید ، پنیر پیتزا ، کره و انواع پودرهای لبنی را تولید میکند .

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان – مانی ماس با توجه به همکاری های دائم و مستمر خود با سازمان استاندارد و دیگر سازمانهای نظارتی و بهداشتی کشور ، تولید محصولات استاندارد را جزو اهداف اصلی سازمانی خود دانسته و به آن پایبند بوده و کسب جوایز متعدد از قبیل واحد نمونه استاندارد ، واحد نمونه کنترل کیفی ، واحد نمونه صنعت و معدن ، واحد نمونه حقوق مصرف کنندگان در سالهای اخیر نشان از این همکاری مستمر را دارد . همچنین بهره گیری از مدیران و کارکنان متخصص در واحدهای کنترل کیفی ، آزمایشگاه و تضمین کیفیت باعث شده است که این واحدها همواره به عنوان یکی از واحدهای نمونه در استان فارس مطرح بوده و مورد تقدیر قرار گیرند.

شرکت مانی ماس که یکی از قدیمی ترین شرکتهای صنعت لبنیات در کشور میباشد ، طبق برنامه ریزی های خود و در راستای کسب رضایت مشتریان ، همواره تولید محصولات جدید را در دستور کار خود دارد . در سال ۹۶ مانی ماس با ارائه محصولات جدید خود از قبیل پنیر شهری ، پنیر لبنه ، ماست های سطلی IML این مهم را به انجام رسانده و دیگر محصولات جدید نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک به بازار مصرف ارائه میگردد .

نظری ثبت نشده است

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

We are using cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our Privacy Policy.
Homeدسته بندی هاAccount
Search